sobota, 31 maja 2008

dóóóóóóóóóóóóóóół

postanowiłam jednak trochę się pouczyć, kiedy starzy oświadczyli mi, że jak obleję to mogę zacząć się pakować. wieczorem dzwonię do brata czy mogę u niego zamieszkać :/
jaaasne, to se zadzwoniłam, wczoraj zablokowali mi konto... x( chyba została mi już tylko ulica ;/ albo zdanie egzaminu, co w moim wypadku jest abstrakcją. chyba będę musiała wyjść za mąż za M. tylko że nie chcę! zresztą za szybko na to, jak już za kogoś muszę to za Beniamina :P
pieprzony egzamin, zmarnował mi młodość :( najgorsze jest to, że dopiero w przyszły poniedziałek, po ustnym, dowiem się czy zdałam ;( to znaczy dowiem się, że nie zdałam. do egzaminku przystępuje 58 osób. przynajmniej nie jestem sama :(
muszę jeszcze posprzątać, bo mam chlef w pokoju. przyjeżdża Királynő, a ona nie lubi chlefu :( fokle jej hobby to robienie porządków. ale przecież nie każę jej sprzątać u siebie!
za 1,5 miesiąca już mnie tu nie będzie. bez niej, bez Beniamina i komputera, nie wiem jak ja to przeżyję :[ no, ale wrócę. a póki co jeszcze tu jestem...
a w czerwcu MOŻE zawitam w Krakowie! to będzie krótka wycieczka, no ale cieszę się, bo kocham to miasto ;p i wreszcie Jaśka zobaczę, bo go od marca nie widziałam :( a wtedy podprowadziłam mu pieniądze... chyba już nie będzie wkurzony? to tylko stare polskie 50 groszy :D z 1978 czy jakoś tak ;) no dobra i tak polska krew się we mnie odzywa. żaaaal...
jutro (jutro?!) Dzień Dziecka, a dziś Międzynarodowy Dzień Bez Papierosa. wali mnie to, bo i tak nie palę x( no przynajmniej tytoniu...
jutro też wracają Klocki. wreszcie ktoś na forum będzie spamował i tu...
no to chyba idę już zabrać się za sprzątanie i naukę. na koniec Tarja:

to papapa :(

1 komentarz:

Paulina pisze...

łooo mieszkasz w norwegii?zupelnie przypadkiem trafilam na twoj blog. Kobieto zazdroszcze ci !! moim marzeniem jest wyjechac z polski i zamieszkac wlasnie tam :) pozdr.
Varpu