czwartek, 22 maja 2008

epidemia :(((((

zajebiaszczo, jestem chora na grypę żołądkową ;( tak jak 6 pozostałych osób w moim domu x( braciszek przyniósł tu to świństwo z urodzin jakiegoś kumpla. właśnie się dowiedziałam że moja przyjaciółka też się pochorowała :((((((( bosz, to jest straszne!!!!!! wczoraj nie miałam siły podnieść się z łóżka, leżałam z gorączką prawie 39. dziś chyba jest trochę lepiej, ale i tak wszystko mnie boli!!!!!!!! na dodatek mp4 mi się rozładowało, ładowarka poszła z dymem kiedy Andreas zrobił zwarcie instalacji elektrycznej i nie mogę słuchać Tarji :C niech mi ktoś pomoże!!!!!!! :((( załączam zdjęcie buszmena w buszu
aha, chciałam jeszcze dodać, że przez tą chorobę muszę być na diecie... może w końcu przestanę wyglądać jak foka?

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Nie jesteś gruba jak foka :(