środa, 21 maja 2008

Siemka :D




Wczoraj była Eurowizja. Oczywiście oglądałam. Niektóre były nawet fajne muzyki, ale będzie jeszcze drugi 1/2finał. Akurat teraz była Polska. O! I Norwegia!!


No i skończyły się występy... Głosowanie!! Zagłosować na kogoś czy nie.... Dobra, może...


Już zostały 3 minuty!! I co teraz?? Trudno...wpisuje 09 w treść smsa i.....wysyłam!!!


Na Norwegie... Koniec głosowania... Podliczanie głosów i ..wyniki!!


Z 19 przechodzi 10 państw!! Czytają w losowej kolejności...


Przechodzi Grecja-fuj, Romania-fuj...blablabla...same głupie!!


Już zostały tylko 2 miejsca, a oni nie poczytali jeszcze Norwegi...:((


Już ściskam kciuki taaak mooooocno!! Błagam - niech powiedzą Norwegia teraz!!


A oni - Polska!! Zapomniałam o Polsce przez Norwegię!!


Zostało już ostatnie miejsce w finale!! Teraz to już taaaaaaaaaaaaaaaak mooooooooooooocno trzymałam kciuki, że bardziej się nie dało. Błagałam - Norwegia poczytajcie!! Plizzzzzz!!


Niby tak w myślach błagałam i tak dalej, ale tak na prawdę to już w ogóle nie wierzyłam, że to Norwegia się dostanie..Aż prawie p0ot się ze mnie lał!! !!!!!!!!!!!


Wyciągają koperte-i-NORWEGIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Yeeesssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!Bosze!! Jak się cieszę!!!NIe wierzę w TO!!!


I Polska jest!!! Jupi!!!!!!!!!!!!!!!!HEHEHEHEHE








Brak komentarzy: