piątek, 23 maja 2008

Nic takiego.

Pisze sobie notkę, bo mi się bardzo nudzi. :(
Nie mam co ze sobą zrobić, zielnik mnie dobija, bo roślin nie można odnaleźć i nazwać i DUPA. Trza szukać nowe, które nie zdążą zaschnąć. Dostane za niego 3, bo mi pewnie to zielsko zgnije... ;( Jedynym pocieszeniem jest...

WYCIECZKA DO FRNCJII

JUPI :D :D :D :D


Ola mi dziś cały dzień marudzi, że musi przyjąć oświadczyny M.... Niech się cieszy, że ją ktoś chce, bo mnie NIKT. Heh. No cóż... Może doopcia to to nie jest, ale zawsze COŚ. Choć ja już wolę pozostawić, to tak jak jest. Ale boję się, że muter mnie wyda za Sz.! On jest przecież starszy ode mnie o ponad 10 lat! Dyć, to przestępstwo, to powinno być karalne!

One my knees, I’ll ask
Last chance for one last dance
‘Cause with you, I’d withstand
All of hell to hold your hand
I’d give it all
I’d give for us
Give anything but I won’t give up
‘Cause you know,
you know, you know

That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you’ll be with me
and you’ll never go
Stop breathing if
I don’t see you anymore
Bardzo fajna piosenka, tylko mocno smutna :( Nickelback - Far away.
To tyle na dziś.

BAJ KLOCKI :*

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Benio jest starszy od Oli o 11 lat a mają się dobrze xP