piątek, 30 maja 2008

rzal przez rz jak widać

ŻENADA!!!!!!!!!!! Rumi jest tam gdzie miała być dziś i miała mi kupić naklejkę na telefon. i dosłownie przez chwilą pisze, że naklejek już nie sprzedają!! co za dóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóół!! a tak się cieszyłam. w niedzielę jadę na zakupy z ojcem (żaaaaaal), a potem do wujka na oficjalne zaręczyny!!!! "jaja jak berety" jak to powiedział jakiś cwel w filmie. poza tym miałam się w tą niedzielę uczyć i chyba będę wszędzie z zeszytem łazić. bosz, po takiej dawce nauki to ja się nie otrząsnę! co teraz ze mną będzie? pewnie co samo co przedtem. starszy brat wczoraj nie wrócił na noc. pewnie znowu gdzieś imprezował... no comment. młodszy do szkoły nie szedł, bo utrzymuje, że się źle czuje, a raczej nic mu nie jest skoro już od 2 godzin gra na kompie. maniak. al echyba nie jest bardziej uzależniony od tego niż ja od czegoś innego...

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zdecydowanie nadużywacie słów "żal" i "dół"... A poza tym pisze się "chlew", a nie "chlef"...

R pisze...

jak Ci się nie podoba to tu nie wchodź. możemy sobie używać i nadużywać czego chcemy...
myślisz że Amerykę odkryłaś z tym, chlewem? no to się niestety mylisz, ale nawet jakbym ja nie zrobiła tej pomyłki specjalnie to mam do niej prawo, jako że polski nie idzie mi najlepiej...
żaaaaal...
po co tu w ogóle wchodzisz?
pzdr
Alex

Agu pisze...

popieram wypowiedź Rumi. jak się nie podoba to nawet nie komentuj, bo to tylko miejsce zajmuje. a słowo dół lubię i będę sobie go używać ile i się żywnie podoba. dóóóóóóóóóóóóóóóół