czwartek, 29 maja 2008

dóóóóóóóóół

kilka zasadniczych spraw:
1. skończyłam prasować rośliny do zielnika, jutro Ándi ma je zanieść do szkoły
2. muszę sobie sama zrobić kolację a nie umiem. głóóóóóóód
3. jutro jadę ze starymi na wycieczkę i na szoping, mam kupić sukienkę... czerwoną, w stylu Tarji przenajdroższej
4. jestem głodna :(
5. zastanawiam się nad zmianą imienia... jakieś propozycje?
6. nazwisko też zmieniam
7. żal mi siebie
8. egzamin ustny jest nie w piątek, a w przyszły poniedziałek. cały weekend na naukę... znaczy się jeszcze więcej stresu, bo i tak obleję ;(
9. Keate właśnie mi napisała, że idzie zamknąć chlef
10. dóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóół
11. mam przerąbane przez młodszego brata
12. a starszy mógłby wreszcie przyjechać x(
13. a biologiczny tatuś mógłby przysłać kasę :*
14. śmierć bluszczykom kurdybankom!
15. kilka z roślin które zebrałam w encyklopedii określona była jako "halucynogenne". mam zamiar sprawdzić tą encyklopedię :P
16. wczoraj śpiewałam karaoke
17. dóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóół
18. dzisiaj też śpiewałam karaoke
19. moje życie nie ma sensu
20. pozdrawiam serdecznie :*

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

geniusz

Anonimowy pisze...

Nie musiałaś pisać ze musze isc zamknąć chlef!:P