czwartek, 3 lipca 2008

masakra xD

wczoraj do późna słuchałam jakiegoś growla i nie umiałam zasnąć, a jak już zasnęłam to miałam koszmary :/ dzisiaj idę do okulisty z moimi przenajdroższymi oczami, które niestety są coraz bardziej ślepe :( dla uspokojenia słucham sobie fińskich kolęd. już 15 lipca wyjeżdżam na 2 tygodnie do Szkoły Przetrwania. tam nie wolno mieć komórki, ale myślę, że jakoś ją przemycę. gorzej będzie z ładowarką...
muszę się w wakacje uczyć niemieckiego, bo się potem w szkole nie dogadam i będzie dół. i tak już jest z powodu mego Braciszka, ale o tym mówić ani pisać nie chcę. o, włączyła mi się piosenka Leaves' Eyes – Norwegian Lovesong. tytuł brzmi zachęcająco :P chociaż jak tak ogólnie przyglądam się Norwegom w wikipedii, to mi się ich odechciewa :P
pozdrawiam zimniutko, bo za ciepło jest

Brak komentarzy: