niedziela, 5 października 2008

OMG, jacy ludzie są fałszywi

Notka skierowana do Hildy (list otwarty :P).
Jak widzisz, skasowałam Cię z autorstwa bloga. Czemu? Bo mi Ciebie żal. Piszę to tutaj, bo czemu nie? I tak większość wie jaka naprawdę jesteś. Jaka? Pisze w tytule notki. Powiem jedno, pomyliłam się co do Ciebie i to cholernie. Zmieniasz się w zależności od towarzystwa w którym przebywasz. Zawsze myślałam, że masz swoje zdanie, ale tak nie jest, niestety. Ty masz "trochę" zbyt wysoką opinię o sobie samej. Z tym daleko nie zajdziesz. Pozdrawiam.


Co do innych, CIEKAWSZYCH rzeczy... Kilka fotek:

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

:(

Anonimowy pisze...

wáááuu...tarja...is the best...

Pavlina pisze...

Mwahahaha jak wiesz dobrze że Tarja mnie nie podnieca ale ten szczypiorowaty Tuomas stojący tuż za nią owszem xD ależ on był piękny, a jak pięknie śpiewał :lol: no dobra dalej jest piękny i dalej ładnie śpiewa xD

Pavlina pisze...

Hahahahahaha to ona śpiewa??? :lol2: nonono xDDD EEEJ BER nie jest gejowski!Tuomas też mimo że ma czapkę w kolorze tęczy :rotfl:

Pavlina pisze...

Tuomas może i sobie robi ale u Bjoerna nie zauważyłam xD jak tak możesz go osądzać tyyyy tyyy tyyy nevermind xD

Nie z całym szacunkiem ale ja już Tarki słuchać nie mogę poza starym Nightwishem, moim zdaniem tylko tam mogła się wykazać xD a że jej za przeproszeniem odpierdoliło to już nie moja wina xD

Pavlina pisze...

Ja mu dam podkład!!! To photoshop! xD w Zako miał cała gębę w piegach, mam dowód xD

TH?? Na suficie??? Chyba bym zawału dostała :co jest?: ja mam jedno zdjęcie Tarki na szafce i mi wystarczy xD

Pavlina pisze...

Mwahahahah a co się będziesz przejmować xD ja codziennie wyglądam jak Aneta i mi jest z tym dobrze xD

Matko już wolę Tarję nad łóżkiem niż Billa o_O

Pavlina pisze...

Nie no jak ja ich obojga nie lubię to moim zdaniem to już jest porównanie gówna do twarogu :lol:

No jeszcze mnie nie wyrzucili na szczęście xD

Pavlina pisze...

No oczywiście że Bill xD Tarja chociaż umie śpiewać :co jest?:

Pavlina pisze...

Ooooo :P Ja się wreszcie muszę wziąć za jakieś tapety xDDD